KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI 22 Kasım 2024, 09:57
Polatlı Ticaret Odası yıllık eğitim planı kapsamında üyelerden gelen eğitim talepleri doğrultusunda ''Müşteri İlişkileri, Sadakati ve Memnuniyeti Eğitimini'' gerçekleştirdi.
Çankaya Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Nefise Şirzad tarafından gerçekleştirilen eğitimde; ''müşteri profilleri ve yeni beklentiler, kusursuz müşteri ilişkileri,
müşteri ile yüz yüze, telefonla ve yazı ile iletişim, kurum imajının müşteriye yansıtılması, müşteri sadakati sağlama'' gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatıldı.
DIĞER HABERLER
-
KÜRESEL REKABETTE YERİNİZİ ALIN!
10 Ocak 2025, 11:40 -
GENÇ GİRİŞİMCİ FİKİRLER PROJESİ
06 Ocak 2025, 11:34 -
MESLEK KOMİTE ÜYELERİMİZ 2024 YILININ SON TOPLANTISI İÇİN BİR ARAYA GELDİ
25 Aralık 2024, 11:13 -
GENÇ FİKİRLER "GORDİON" İÇİN YARIŞACAK
12 Aralık 2024, 12:27 -
TİCARET ODASINDAN ÖĞRENCİLERE TEKNOPARK ANKARA İVEDİK OSB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’NE TANITIM GEZİSİ
11 Aralık 2024, 17:22 -
TİCARET ODASI, ÜYELERİ VE İLÇE İÇİN YAPILACAKLAR ADINA PAYDAŞLARI İLE BİR ARAYA GELDİ
10 Aralık 2024, 10:30 -
İŞ DÜNYASINA NEFES ALDIRACAK PROJE “ NİTELİKLİ İŞGÜCÜ YETİŞTİRME PROGRAMI”
28 Kasım 2024, 11:56 -
GENÇ MECLİS ÜYELERİ MESLEKİ EĞİTİM İÇİN YAPILABİLECEKLERİ İSTİŞARE ETTİ
28 Kasım 2024, 10:12 -
POLATLI TİCARET ODASI GENÇ MECLİS ÜYELERİ FİDANLARI TOPRAKLA BULUŞTURDU
25 Kasım 2024, 10:05 -
POLATLI TİCARET ODASI ÜYELERİ, KIBRIS’TA B2B İŞ GÖRÜŞMELERİNDE
25 Kasım 2024, 09:10