MÜŞTERİ İLE ETKİLİ İLETİŞİMİN PÜF NOKTALARI ÜYELERİMİZLE PAYLAŞILDI 29 Ocak 2025, 10:15

Üyelerimizin ticari hayatlarına olumlu etki edecek bilgilendirme toplantıları, eğitimler ve seminerlerimiz kapsamında bu ayki eğitim konu başlığımız Pazarlamada Etkin İletişimle Müşteri Yönetimi oldu. Satış ve Pazarlama Uzmanı Hayrettin Dural tarafından gerçekleştirilen eğitimde etkin iletişimde beden dili, hedef kitle, halkla ilişkiler ve reklamın önemi vurgulandı. Dinleme ve ifade gücünün pazarlamanın temel taşını oluşturduğu belirtilerek; promosyonun hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun ve kalıcı olması gerektiği, dönemsel olması ve hedef kitlenin zihninde kalacak şekilde dizayn edilmesi gerektiği belirtildi. Örgüt kültürü, markanın itibar yönetimi, kriz yönetimi ve sosyal sorumluluk kampanyalarının müşteri kazanmaya yardımcı unsurlar olduğu konularının altı çizildi. Eğitim sonunda katılımcıların konulara ilişkin soruları yanıtlandı.
DIĞER HABERLER
-
8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜ KADIN ÜYELERİMİZ İLE KUTLADIK
07 Mart 2025, 14:28 -
TİCARET ODASI ÜYELERİ KONAKLAMA HİZMETLERİNDEN İNDİRİMLİ FAYDALANACAK
24 Şubat 2025, 11:08 -
ALİBABA.COM İLE DIŞ TİCARETİN DETAYLARI ANLATILDI
21 Şubat 2025, 16:08 -
6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU’NDA YENİ DÖNEM
20 Şubat 2025, 11:06 -
ÜYELERİMİZE ÖZEL SAĞLANAN KOSGEB DESTEKLERİ ANLATILDI
29 Ocak 2025, 10:16 -
MÜŞTERİ İLE ETKİLİ İLETİŞİMİN PÜF NOKTALARI ÜYELERİMİZLE PAYLAŞILDI
29 Ocak 2025, 10:15 -
KOBİ’LER İÇİN YENİ DÖNEM BAŞLIYOR!
15 Ocak 2025, 15:06 -
KÜRESEL REKABETTE YERİNİZİ ALIN!
10 Ocak 2025, 11:40 -
GENÇ GİRİŞİMCİ FİKİRLER PROJESİ
06 Ocak 2025, 11:34 -
MESLEK KOMİTE ÜYELERİMİZ 2024 YILININ SON TOPLANTISI İÇİN BİR ARAYA GELDİ
25 Aralık 2024, 11:13